Bestellen & leveren

 

Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u van ons een automatische bevestigingsmail van de door u gekochte producten. Hierna zal onze klantcontactcenter binnen 5 werkdagen contact met u opnemen. Samen zullen we overleggen wat u en ons het beste schikt voor het leveren van uw producten. Hiervoor kiezen we een dagdeel uit, zodat u niet heel de dag thuis hoeft te wachten! 

Wij proberen uw producten binnen 10 werkdagen te leveren, dit gebeurt natuurlijk in overleg. Hierbij houden we vanzelfsprekend rekening met uw wensen! Bestellingen worden geleverd door onze eigen bezorgdienst.

Vanwege de vele bestellingen kan de levertijd iets afwijken.

U kunt er ook voor kiezen om uw producten op te halen. Geef dit aan in het telefoongesprek.

Bij het inplannen van uw afspraak, krijgt u van ons hier een bevestiging van. U ontvang tevens een SMS waarin het tijdvak van levering staat.

Bij ontvangst tekent u tweemaal voor de geleverde goederen. 

Wij verzoeken u om uw bestelling te controleren op kwaliteit en kwantiteit wanneer deze aan u is aangeboden.

Mochten er gebreken zijn, dient u dit zo spoedig mogelijk schriftelijk te melden bij Bouquet Exclusief. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar info@luxekerstboom.nl. Onze klantcontactcenter zal zo snel mogelijk met u contact opnemen om de situatie op te verhelpen. 

*Houdt u er rekening mee dat wij niet kunnen leveren op de Waddeneilanden.